دیابت، کراتینین 6.7 با GFR 10، چگونه به اجتناب از دیالیز

شنبه 30 شهريور 1392
ن : lafee

دیابت، کراتینین 6.7 با GFR 10، چگونه به اجتناب از دیالیز

دیابت، کراتینین 6.7 با GFR 10، چگونه به اجتناب از دیالیز

Q:

همسر من یک به کراتینین sufferer.Her دیابت را افزایش می دهد به 6.7 و GFR است 10.She فقط گفته شد که او نیاز به dialysis.Can او جلوگیری از دیالیز است؟

:

ما می توانیم درک feeling.Nobody خود را می خواهد می شود تا خبر خوب dialysis.The قلاب است که موارد موفق است که بیماران کلیوی جلوگیری از دیالیز وجود دارد.

با این حال، همانطور که می دانید، وضعیت بیماری از فردی به individual.Whether متفاوت است او می تواند به جلوگیری از دیالیز است تا به شرایط خاص خود را.

شما می توانید با مشورت پزشک آنلاین ما و رسیدن به می دانم که اگر او می تواند شروع دیالیز جلوگیری.

در مرحله اول، شما باید بدانید که چگونه کلیه در diabetes.Kidneys ها موفق می تواند خون را فیلتر و حذف مایعات اضافی و مواد زائد از بدن در condition.However راست، اگر قند خون را بالا نگه می دارد، کلیه ها را مجبور به انجام زمان work.Over اضافی، کلیه تبدیل خواهد شد exhausted.Eventually، نارسایی کلیه رخ می دهد.

برای جلوگیری از شروع دیالیز، هدف اصلی این است که برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود function.If کلیه عملکرد کلیه خود را می تواند افزایش یافته است، دیالیز قطعا مورد نیاز خواهد بود.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در دیابت به عنوان کراتینین خود را به 6.7 افزایش می دهد، آن را نشان می دهد بسیار سطح سموم و مواد زائد در body.To کاهش فشار بر روی کلیه و آهسته کاهش عملکرد کلیه، هدف اول درمان است برای از بین بردن مواد زائد و سموم از خون. در این روند درمان، تصفیه خون خواهد بود used.It می تواند خون را به طور کامل پاک برای ایجاد یک محیط درونی خوبی را برای تعمیر ساختمان کلیه.

پس از خون خالص، میکرو چینی داروها Osmotherapy خواهد شد prescribed.This درمان به خارج استفاده می شود بر اساس گیاهی چینی medicine.The مواد تشکیل دهنده طب سنتی موثر است می توانید از سیستم خود ترمیم در بدن فعال برای تحریک خود بازسازی اختلال در کلیه tissues.Once عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته، دیالیز مورد نیاز نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین, GFR 10,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.